Тому розворот забороняється:
1). На залізничних переїздах (рис. 3.1).
2). На мостах, шляхопроводах, естакадах і під ними (рис. 3.2).
3). У тунелях (рис. 3. 3).
4). За видимості дороги менше 100 м хоча б в одному напрямку (рис. 3. 4).
5). На пішохідних переходах і ближче 10 м від них з обох боків, крім випадку дозволеного розвороту на перехресті (рис. 3. 5, 3.6).
|
|
6). На автомагістралях, а також на дорогах для автомобілів, за винятком перехресть і місць, позначених дорожніми знаками 5.26 чи 5.27. (рис. 3. 7, 3.8, 3.9).
|
|
|
На початку уроку ми з вами говорили про те, що від дотримання водієм обов’язків перед початком руху та зміни його напрямку, перестроюванням та іншими змінами напрямку руху, в повній мірі залежить безпека руху на дорозі Тому, пропоную всім нам разом розглянути декілька небезпечних ситуацій, які можуть виникнути у разі невиконання Правил дорожнього руху.
(За допомогою презентації обговорюємо дорожні ситуації)
І-а ситуація
На дорозі з двома смугами для руху у кожному напрямку правою смугою рухається легковий автомобіль, наближаючись до нерегульованого перехрестя, щоб виконати правий поворот. Попереду легкового автомобіля лівою смугою в тому самому напрямку їде вантажний автомобіль з причепом (рис. 4.1).
Запитання:
Чому може стати небезпечною описана ситуація?
Запитання:
Які дії потрібно зробити, щоб уникнути небезпечної ситуації?
ІІ-а ситуація
На стоянці між вантажними автомобілями стояв легковий автомобіль, а спереду впритул – автобус. Маючи намір розпочати рух, водій легкового автомобіля ввімкнув покажчик лівого повороту і почав рухатися назад, одночасно повертаючи кермо ліворуч.
Виїхавши заднім ходом на сусідню смугу руху (рис. 4.2), він створив небезпечну ситуацію зіткнення з транспортним засобом, який об’їжджав автомобілі, що стоять.
Запитання:
Чому може стати небезпечною описана ситуація?
Запитання:
Які дії потрібно зробити, щоб уникнути небезпечної ситуації?
4. Первинна перевірка засвоєння нових
знань.
(Здійснюю за допомогою роздаткового матеріалу із ситуаційними завданнями. Учням потрібно проаналізувати небезпечні ситуації та
вказати на шляхи їх усунення за поданим вище алгоритмом.)
5. Підведення підсумків уроку.
Оцінюю роботу учнів на уроці, та звертаю увагу на моменти, які були недостатньо зрозумілими для них.
6. Повідомлення та коментування домашнього завдання.
Опрацювати матеріал: Правила дорожнього руху України - розділ 10.
|Методичні розробки занять|Попередня|